ماده 49 قانون ثبت اسناد و املاک

وظایف مسئولین دفاتر از قرار ذیل است:

1- ثبت کردن اسناد مطابق مقررات قانون.

2- دادن سواد مصدق از اسناد ثبتشده به اشخاصی که مطابق مقررات حق گرفتن سواد دارند.

3- تصدیق صحت امضا.

4- قبول و حفظ اسنادی که امانت میگذارند.

وظایف مسئولین دفاتر از قرار ذیل است:

1- ثبت کردن اسناد مطابق مقررات قانون.

2- دادن سواد مصدق از اسناد ثبتشده به اشخاصی که مطابق مقررات حق گرفتن سواد دارند.

3- تصدیق صحت امضا.

4- قبول و حفظ اسنادی که امانت میگذارند.

با کلیک روی عکس،  سوال خود را یطور خودکار درواتساپ طرح نمایید وپاسخ رایگان دریافت نمایید

Check Also

ماده 7 قانون ثبت اسناد و املاک

دفاتر لازم برای ثبت اسناد و املاک و عده و نوع و ترتیب آنها مطابق …