شکوائیه کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع

 سلام و احترام به استحضار عالی می رساند:

۱- در سال باتوجه به تبلیغات گستردۀ شرکت در سطح شهر و رسانه ها و روزنامه های کثیرالانتشار، اینجانب به شرکت مزبور اعتماد نمودم و به موجب قرارداد فروش قطعی(نقدی) به شماره مورخ اقدام به خرید یک دستگاه خودرو از مشتکی عنه نمودم و سند معامله را مستند به جدول مندرج در قرارداد و رسیدهای پرداختی پیوست به طور کامل تسویه کردم.

۲- طبق سطر آخر قرارداد مقرر گردیده است که مشتکی عنه ظرف روز از تاریخ قرارداد نسبت به تحویل خودرو به اینجانب و تنظیم سند رسمی اقدام نماید که هیچ گاه به تعهد مزبور عمل ننموده است.

۳- لازم به ذکر است که سامانه ثبت سفارش جهت واردات خودرو از تاریخ لغایت مسدود بوده و مشتکی عنه با علم و اطلاع از مسدود بودن سامانه ثبت سفارش و عدم امکان قانونی واردات خودرو،اقدام به انعقاد قرارداد با اینجانب نموده است که این امر حاکی از سوءنیت مجرمانه مشتکی عنه می باشد.

۴- لذا نظر به مراتب مبنی بر این که اولاً مشتکی عنه در زمانی که سامانه ثبت سفارش جهت واردات خودرو مسدود بوده است اقدام به انعقاد قرارداد با اینجانب نموده، ثانیاً اینجانب کل ثمن معامله را به مشتکی عنه پرداخت نمودم، ثالثاً بیش از سال از تاریخ مقرر جهت تحویل خودرو گذشته لکن هیچ خودرویی به اینجانب تحویل نگردیده است، تقاضای تعقیب و مجازات مشتکی عنه به جرم کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع رادارد.

۵- لازم به ذکر است توسط مالباختگان دیگر نیز شکایت های متعددی علیه مشتکی عنه مطرح که کلیه ی شکایت ها در دادسرای ویژه امور اقتصادی در حال رسیدگی می باشد.

Loading

انتشار توسط 8 تم
با کلیک روی عکس،  سوال خود را یطور خودکار درواتساپ طرح نمایید وپاسخ رایگان دریافت نمایید